Aby bol čaj chutný aj zdraviu prospešný, treba nielen pri jeho príprave, ale aj predaji dodržať niekoľko pravidiel. Ponúkať kvalitu, nezabúdať na ekológiu a urobiť z čaju aj vhodný zdravý darček je cieľom novej slovenskej značky Veselý Čaj.
Hoci sa manželia Veselí venujú čaju už viac ako osem rokov a vedia o ňom naozaj veľa, svoju značku predstavujú slovenskému zákazníkovi neplánovane práve počas koronakrízy. Jednoducho to tak vyšlo a vedenie spoločnosti sa rozhodlo správať odvážne. „Ľudia chcú piť čaj v každej dobe. Prinášame novú značku, ktorú charakterizuje nielen kvalita, ale aj ďalšie pridané hodnoty. Veríme preto, že by sa štart mohol vydariť aj napriek tomu, že svet ohrozuje vážna choroba,“ povedal Pavol Veselý.
FOTOGRAFIE K ČLÁNKU NÁJDETE V GALÉRIIZačali to deti
V ich portfóliu je aktuálne dvadsať rôznych druhov sypaného čaju - od zeleného a čierneho cez bylinkové, ajurvédsky čaj až po ovocné čaje. „Vždy sme mali radi čaj, ale do skutočného sveta čajov sme začali prenikať až po tom ako sme si uvedomili, že keď cestujete s deťmi a chcete im napríklad na čerpacej stanici kúpiť niečo na pitie, okrem čistej vody alebo sýteného nápoja v plaste nebolo veľmi na výber. Chceli sme napríklad ľadový čaj, ale skutočný, nie v PET fľaši a dochucovaný. Tak sme začali uvažovať nad tým, že by sme túto dieru na trhu vyplnili,“ pokračuje v rozprávaní Pavol Veselý.
Realita plán trochu upravila, ale cieľ venovať sa čajom zostal. Ide o originálne sypané čajové zmesi, ktoré sú určené malým aj veľkým.
Pokračovanie na ďalšej strane...