Ešte nebol ani na svete, no už mal profil na Instagrame.

Reč je o synčekovi jednej z najsledovanejších infuenceriek na Slovensku. Zuzana Plačková totiž ešte pred príchodom Diona na svet založila potomkovi účet na Instagrame pod názvom Dion Baby. Dnes ho sleduje už 102-tisíc ľudí, čo je pre niektorých dospelých užívateľov vysnívané číslo.

Vo svete sa už dlhšie drží trend, že celebritné dieťa má od narodenia profil na sociálnej sieti, ktorý spravujú jeho rodičia. Portál zena.sme.sk sa na túto problematiku pozrel lepšie a vysvetľuje, že ide o fenomén, ktorý dostal pomenovanie sharenting - spojenie anglických slov share (šíriť) a parenting (rodičovstvo). Milióny ľudí, či už influencerov alebo aj bežných rodičov na sociálne siete zverejňujú fotografie či videá svojich detí už od útleho detstva.

Plačková však hovorí, že jej s manželom pri zakladaní profilu pre Diona išlo o niečo iné. „Nebol zámer vytvoriť profil jemu, ale jeho detskej kozmetike. Nášho syna dosť chránime, neukazujeme ho na sociálnych sieťach úplne a tváričku mu vždy zakrývame vzhľadom na to, že je to dieťa a vo svete je premnožené zlo. Myslím si, že maličké deti na sociálne siete ani nepatria, ale, samozrejme, pri mne sa tomu nijako nedá vyhnúť,” vysvetlila pre zena.sme.sk Zuzana, ktorá aktuálne znova dovolenkuje v slnečnom Dubaji.

FOTO PLAČKOVEJ A SYNA DIONA V DUBAJI NÁJDETE V GALÉRII
Diskusia