Žeby sa blížila k hranici módneho trapasu?
Princezná z Walesu a budúca kráľovná Kate (41) totiž v krátkom období mala na sebe to isté sako, ide o relatívne lacný kúsok značky Zara, informuje o tom magazín Gala. Začiatkom roka spustila svoju srdcovú kampaň The Royal Foundation Center for Early Childhood Shaping Us. Kate chce upriamiť pozornosť verejnosti na rané detstvo, od tehotenstva až po päť rokov života. Podľa najnovších poznatkov sú tieto roky kľúčové pre rozvoj nášho mozgu.
Jedným z podporovateľov je Richard Walker, výkonný riaditeľ siete supermarketov Iceland Foods. Na stretnutie s ním prišla manželka budúceho kráľa do jedného z obchodov a rozprávala sa s ním medzi mrazenými potravinami o vzdelávaní v ranom detstve. Jej ležérne oblečenie prispieva k dojmu, že je jedna z ľudu. Predtým mala krémové sako na sebe, keď sa 8. februára zúčastnila na Academy Landau Forte College Derby.
TOTO SAKO JEJ OČIVIDNE PRIRÁSTLO K SRDCU